Bij Office Support Midden Holland kunnen wij al uw secretariële werkzaamheden voor u uitvoeren. Dat gebeurt in principe op ons eigen kantoor, maar het is ook mogelijk dat een medewerker naar uw kantoor komt.

Hieronder geven wij u enkele voorbeelden van onze secretariële service:

  • Uitwerken en redigeren rapporten
  • Documenten scannen en digitaal archiveren
  • Uitvoering secretariaat voor diverse verenigingen
  • Agendabeheer
  • Organiseren van  vergaderingen en bijeenkomsten
  • Notulen van vergaderingen; zoals managementoverleg, RvT, RvB, OR, ledenvergaderingen, raadsvergaderingen, brainstormsessies, diverse gemeentevergaderingen
  • In gang zetten en uitvoeren van marketingactiviteiten
  • Opzetten van nieuwe websites in WordPress
  • Uitvoering van Social Media voor klanten, waaronder Facebook, LinkedIn, Twitter, Youtube
  • Verzenden mailmarketing (o.a. via Mailchimp)
  • Ontwerpen en schrijven van divers drukwerk

Voor onze managementondersteuning kunt u hier klikken.

Ook kunnen wij alle zakelijke telefoongesprekken voor u beantwoorden, zodat u – wanneer u zelf niet op kantoor aanwezig bent of onderweg de telefoon niet kunt aannemen – er altijd van verzekerd bent dat de beller beantwoord wordt. Klik hier voor meer informatie over onze telefoonservice.